[Kepviselok] beszámoló

Ring Péter ringp at ttkhok.elte.hu
2008. Júl. 2., Sze, 22:14:13 CEST

   Tisztelt Küldöttgyűlés!

Ebben az évben, mentorkodtam, eljártam a SZACS ülésekre. Próbáltam
eljutni a KGy-k nagy többségére. Részt vettem sok szakterületi és kari
rendezvényen. Segítettem hallgató társaimat.

A külügyi csoportorrban segítettem a tavaszi Erasmus napon,
lekoordináltam az Erasmus pályázatok bírálását hallgatói részről.
Helyettesítettem Karinát az EHKB ülésin. Kezeltem a külügyes leveleket.
Felvettem a kapcsolatot az érkező Erasmus diákokkal és el kezdtem nekik
mentort keresni. Frissítettem a honlap külügyes részét. Írtam cikket az
Iránytűbe. Írtam a mentor kisokosba.

Meg ami kimaradt.

Peti
Name: ringp.vcf