[Kepviselok] képviselői beszámoló

kjanos at ttkhok.elte.hu kjanos at ttkhok.elte.hu
2008. Júl. 2., Sze, 23:42:55 CEST

Tisztelt Küldöttgyűlés!

Az elmúlt tanévben (ciklusban) a következőket cselekedtem, mint képviselő:
- részt vettem az I. és II. Összetartáson
- TOB üléseken voltam
- TCS üléseken voltam
- szacs üléseken is részt vettem
- az I. ELTE Egyetemi Napok-ra, Budaörsi Napokra hívogattam
hallgatótársaimat, magam is részt vettem a rendezvényen
- segítettem mind a két TTK-s nyílt napon
- Lágymányosi Eötvös Bálon is részt vettem
- ott voltam és jegyzeteltem az ELTE EHÖK tandíjellenes
  kampány-megbeszélésén, illetve plakátokat hoztam a Lágymányosi Campusra
- segítettem a körny.tud.-os felezőbuliban
- vizsgákra készültem
- igyekeztem hasznos tanácsokkal és információkkal ellátni a hallgatókat
tanulmányi és egyéb ügyekben

Üdvözlettel:
Köhler János
F&F szakterületi képviselő