[Kepviselok] beszámoló és lemondás

szbarbi at ttkhok.elte.hu szbarbi at ttkhok.elte.hu
2008. Júl. 3., Cs, 11:50:37 CEST

Tisztelt Képviselők!

Az idei évben mentorként segítettem a gólyák beilleszkedését: részt vettem
az augusztusi táborban, a beiratkozáson, rendszeres tájékoztatást küldtem
nekik, valamint több találkozót is szerveztem.
A Nyílt Napon a földrajzos standnál segítettem, Gólyabálon dekoroztam,
EEN-en, LEN-en és a BN-en a büfében dolgoztam.
Voltam KolHök vezképzőn, a szacsüléseken,de sajnos az utóbbi két
küldöttgyűlésen tanulmányi okok miatt nem tudtam résztvenni.
Földrajzos Gólyaavatót és Felezőbulit szerveztem, valamint segítettem a BN
after és before party lebonyolításában is. Voltam 2 (vagy 3?) HÖK-ös
összetartáson, Nedves Esten, Lágymányosi Bálon, TTK-s farsangon.
Hallgatótársaim szigorlattal, msc-vel kapcsolatos felmerülő kérdésire is
próbáltam válaszolni, tájékoztatni őket. A KCSSK TTK DB-jének munkáját
földrajzos-földtudós titkárként segítettem.

Megköszönve a sokszor nagyszerű együtt eltöltött időt és közös munkát
mindenkinek, ezennel szeretnék lemondani képviselői mandátumomról, és sok
sikert kívánok a jövőre nézve!

Üdv:

Szelei Barbi