[Kepviselok] Beszamolo

Ónodi Ferenc László jonnyb at ttkhok.elte.hu
2008. Júl. 3., Cs, 15:11:03 CEST

T. Haz!

A beszamolomat nem tervezem hosszura, ugyanis a felevben sokat kuldtem mar
ki, igy azokbol lehet csemegezni, akinek kedve van.

Nezzuk, roviden:

Ebben a felevben megszerveztem a Lagymanyosi Eotvos Balt, a Nedves est
tavaszi fordulojat, az Aprilis 24-ei rendezvenyunket, a LEN-t, ill.
2008-as golyabal szervezese is megy mar gozerovel.
(Ha meg vki nem tudna, az IK HOK egyedul szeretne GB-t szervezni, tehat az
iden ez TTK Golyabal lesz.)

Bar a rendezvenyek szervezese nem tartozik a "munkakori leirasomba",
gondolom nem kell kifejtenem, miert volt erre szukseg.

Mindemellett kerestem, talaltam, bevelgettem egy uj szerveh-et, aki mar
munkalkodik gozerovel. Majd meglatjuk, milyen lesz;)
De szerintem jo:)

Ezen felul:

A TTK HOK arculati elemeinek elso verzioja megerkezett. A weboldalt,az
info lista webmailjet, a kiadvany megjeleneset es a molinokat is keszitjuk
mar.
Elkeszult az uj logo veglegesnek szanit verzioja, es a weblap masodik
fazisa is startra keszen all.

Szerveztem nehany "osszetartas" programot, valamint egy BN-t.

Ezen felul a mar emlitett rendezveny-portal, a LILLA is keszul, remelem
juli vegere a beta verzio elindulhat.

Mindemellett amiben tudtam, segitettem, bar az utobbi masfel honapban
kisse eltuntem, ui rendezgetnem kell a tanulmanyaimat es a maganeletemet
is:)

Akinek klerdese van, irjon batran!

OFL
altbiz

UI: Csatolnek egy logotervet, ha ez a szar linux engedne. Minek kellett
ezt felrakni??