[Kepviselok] aktuális képviselőnévsor

Polgar Peter Balazs sirpepe at ttkhok.elte.hu
2008. Júl. 4., P, 09:58:21 CEST

Üdv,

Biztos nem értek hozzá, de a hallgatói jogviszony nem elõfeltétele a
képviselõi mandátumnak? Ha Szandra megszerezte az abszolutóriumot, és
ezáltal megszünt a hallgatói jogviszonya, akkor ezt nem kéne figyelembe
venni? Ha jól tudom, Gabinak is gratulálhatunk hasonló okoból, akkor õ is
képviselõ maradt azért még?

Kösz,

 	Programtervezõ Péter Balázs