[Kepviselok] beszámoló

nikolett at ttkhok.elte.hu nikolett at ttkhok.elte.hu
2008. Júl. 4., P, 10:12:13 CEST

Tisztelt Küldöttgyűlés!

(Elnézést a késői kiküldésért, de ma még vizsgáztam.)
A 2007/8-as tanévben mentorkodtam, a beiratkozásnál segítettem a
gördülékenyebb munkát, rendszeresen válaszolgattam a levlistánkon a
gólyáimnak. Dolgoztam a gólyabálon, résztvettem a Nedves Esten, a LEN en,
a BN afteren,Lágymányosi bálon, és mindig vittem magammal legalább +1 főt.
Tisztségemből adódóan résztvettem a KGY-ken, Választmányok nagy részén,
néha a Szacs-okon, KÖB, Külügyi (és talán 1 TCS) ülésen is.
A hétköznapokon segítettem megoldani a hallgatók tanulmányi és szociális
problémáit-a megfelelő helyre irányíottam őket.

Kérem, fogadjátok el képviselői beszámolómat!

Üdvözlettel:
Laszák Nikolett
matematika szakterület