[Kepviselok] (nincs tárgy)

czigler at ttkhok.elte.hu czigler at ttkhok.elte.hu
2008. Júl. 4., P, 14:30:15 CEST

Tisztelt Képviselők!

1) Hétfőn induló kötvál labor miatt, bár sokáig úgy tűnt, hogy megoldható,
de végül még sem tudok az egész hétvégén le menni, ezért a kimentésemet
kérném.

2) Az első félévben részt vettem az IT, a második félévben órarendi
ütközés miatt ezt átmenetileg szüneteltettem, majd vizsgaidőszakban részt
vettem 2 IT ülésen és egy adjunktusi pályázatok meghallgatásán. Kémia
"szacskó" pályázatomra, mint elképzelésre pozitiv visszajelzések is
érkeztek, melyet szeptember-október folyamán újra benyújtanám, amennyiben
lesznek kézelfogható eredmények addigra. Továbbá a következő évre
elválalnám a kémia IT tagságot.

Üdvözlettel:

Czigler Donát