[Kepviselok] vezetőképző anyagok

ELTE TTK HÖK Tanulmányi elnökhelyettes taneh at ttkhok.elte.hu
2008. Júl. 16., Sze, 12:31:57 CEST

Kedves Képviselők!

Csatolva találtok pár anyagot, amely a vezetőképző tanulmányis részéhez
kapcsolódik.

1. A megtartott előadás vázlata
2. Az EHÖK vezetőképzőn a tanulmányisok (pl én) által kitöltött feladatlap
3. a májusban tartott továbbképzés intézményfelépítéses ppt-je

A szekción átbeszélt témák közül a tanárképzés eléggé kiemeltre sikerült,
ehhez tájékoztató anyagot a PPK honlapján találtok:
http://www2.ppk.elte.hu/images/stories/doc/oh/tanari_tajekoztato.pdf

Akit érdekel egyéb anyagotz (pl a tanárképzésről) tőlem kérhet.

A csatolt fájlokat minden képviselőnek ajánlom olvasgatni, de kiemelten
javaslom (alapos) tanulmányozásra:
*a Kari Tanács és a Tanulmányi és Oktatási Bizottság tagjainak
*a Választmány tagjainak
*a Tanulmányi Csoport tagjainak

De minden tisztségviselő találhat benne számára hasznos infókat.

Jó oölvasgatást, kellemes nyarat!

Üdvözlettel:
Jánosi Attila

UI: szombatig EFOTT-on vagyok, főleg telefonon értek el.
Name: eavazlat_2008nyarivezkepzo.rtf
Type: application/msword