Fwd: FW: =?iso-8859-2?Q?P=E1ly=E1zat_az_ELTE-t_bemutat=F3_prom=F3ci=F3s_film_szino?= pszisának, forgatókönyvének elkészítésére - ELTE/11040 =?iso-8859-2?Q?szinopszis=E1nak=2C_forgat=F3k=F6nyv=E9nek_elk=E9sz=EDt?= =?iso-8859-2?Q?=E9s=E9re_-_ELTE/11040/1/08?=

ELTE TTK HÖK elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2008. Júl. 16., Sze, 13:29:34 CEST

Sziasztok!

További érdekes dolog: ajánlom a levelet mindenki (főleg a médiacsoport)
figyelmébe!

További szép napot!

Tomó

Kedves Listatagok!

Alább olvasható egy, rektor úr által kiírt pályázat egy, az Egyetemet
bemutató film forgartókönyvének elkészítésére. Kérlek Benneteket, hogy
lehetőség szerint minél szélesebb hllgatói körben hirdessétek!

Köszönettel,
üdv:
Cseszi

p.s.: remélem, sikerült kipihenni a vezetőképző fáradalmait, és hogy
hasznos információkkal, tapaszatlattal lettetek gazdagabbak a négy nap
során. :)