[Kepviselok] [Fwd: TTK-IK találkozó ]

ELTE TTK HÖK elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2008. Júl. 16., Sze, 14:39:13 CEST

Sziasztok!

Továbbítom a szegediek levelét! Kérek mindenkit, akit érdekel, hogy
szombatig legkésőbb jelezze nekem részvételi szándékát!

Tomó

Sziasztok!

Mint azt már korábban írtam, az SZTE TTIK HÖK természettudós-informatikus
találkozót szervez. A találkozó időpontja 98% valószínűséggel augusztus
7-10. (csütörtök-vasárnap), helye Szeged.
A részvétel díja 12000Ft/fő ami magában foglalja a szállást 3 éjszakára,
illetve az étkezést csütörtök estétől vasárnap reggelig. A részvételi díj
fizetésére készpénzben és átutalással is lesz lehetőség valószínűleg.

üdvözlettel:
Király András, SZTE TTIK HÖK