[Kepviselok] Azám!!

pektor at ttkhok.elte.hu pektor at ttkhok.elte.hu
2008. Júl. 16., Sze, 16:02:31 CEST

Nohátakkor megírom levelem. Kedves képviselőtársaim és egyéb állatfajok.
Mint ahogy azt már néhányótok tudja, a királyréti záró alakuló olyannyira
jól sikerült hogy egyszerűen nem bírok meglenni nélkületek. Így felajánlom
hogy látogassatok meg engem ezen a hétvégén (Július 18-20) és érezzük
nagyon jól magunkat nálam. Részleteket nem merek elárulni, de az biztos
hogy itt nem választunk meg senkit. Viszont inni azt fogunk. Amit hozni
kell: Magad, hálózsákod, fürdőruhád, iszid. Amit adok az valoszinuleg a
kaja (remélem eleget vettem) és a házunk a kerttel meg a kis medencével.
Ennyike lenne. Gyertek minél többen mert az Atesznak pont van egy sátra. A
részletekkel kapcsolatban keressetek inkább telefonon, azt gyakrabban
nézem. A számom: 30/434-19-77. Aki autóval jön mindenképpen hivjon fontos
lenne. Visszajezéseket várok!! (Negativokat is!!)

Csókpuszipá:

             Pektorvoltamkirályrétrőlkisvasútalázzukmegamészitköszipá