[Kepviselok] álirodavezető???

irodavezeto at ttkhok.elte.hu irodavezeto at ttkhok.elte.hu
2008. Júl. 26., Szo, 11:01:16 CEST

T. Képviselők és egyebek!

Kérem, aki az elmúlt napokban, mint Tamás, aki irodavezető, beszélt
Jelencsics Mikolttal és esetleg tudja, hogy az alábbi levél mi akar lenni
és miért, az pár szót említhetne a dologról, legalább egy cetlin, vagy
talán szóban is, de most már e-mailben is elég lesz. Kicsit fura, hogy
kapok egy levelet egy embertől akivel állítólag beszéltem és megbeszéltem
valamit, csak éppen én nem tudok róla semmit. Gyanítom akkor is rohadtúl
be lehettem kokszolva, és valószínúleg könnyesre nevettem a szemem, amikor
a srác beleszólt a telefonba, ha egyáltalán srác volt, valószínűleg ezért
maradt ki nemcsak a napszak, de még a dátum is!

Szóval kiválóan érezném magam, ha valaki megosztaná velem az általam átélt
telefonbeszélgetés tartalmát, és talán arra is magyarázatot kapok, hogy
miként tudtam kilépni a testemből, mert a jövőben hasznos lenne ezen
tudás, hisz' egyszerre tudnék órán lenni és dolgozni is.

Köszönettel:
Végh Tamás
irodavezető