[Kepviselok] Felvételi statisztika 2008

ELTE TTK HÖK Tanulmányi elnökhelyettes taneh at ttkhok.elte.hu
2008. Júl. 28., H, 16:49:08 CEST

Kedves Képviselők!

Csatolva találjátok a most lezáruló felvételi eljárás néhány, a kart
érintő adatát xls-fájlba szedve. Jó böngészést.

Az adatok 100%-os pontosságáért nem vállalok felelősséget, ugyanis a
táblázatot én alkottam.

A munkalapok többsége (van egy pár...) magáért beszél; a szakos adatoknál
a különböző egyetemek rövidítését remélem mindenki fel tudja oldani, ill.
fontos megemlíteni, hogy az államilag támogatott és a költségtérítéses
képzések nappali tagozatot jelentik. A levelező képzéseket csak néhány
esetben vontam be az adatok közé (pl. földtud), ekkor ezt külön jeleztem
is!

A válogatás szubjektív, ha valaki szeretné még tovább bővíteni a
munkafüzetet, én csak örülni fogok neki, azt kérem, hogy továbbítsa nekem
is:)

További kellemes nyarat, jó pihenést kívánok!

Üdvözlettel:
               Jánosi Attila
                ELTE TTK HÖK
          tanulmányi elnökhelyettes