[Kepviselok] mentortábor

mentorkord at ttkhok.elte.hu mentorkord at ttkhok.elte.hu
2008. Júl. 30., Sze, 22:04:16 CEST

Kedves Mentortáborban előadást tartók!

Pontosabban:
Jancsó Tamás
Jánosi Attila
Pauer Eszter (veled csütörtökön megbeszélünk mindent)
Ring Péter
Hegedűs Endre
Hermann Gábor
Ekker Niki (tudom hogy te nem jössz táborba de akkor is ha tucc gyere)
Gönci Balázs és/vagy Horvárt Mónika
Vámos Tomi
Magyar Róbert
Ferenczi Attila (ha szeretnél előadást)

Ezen kívük szívesen látom még a gólyatábor résztvevőit. Aki tud kérem
szóljon nekik!

Kedden azaz augusztus 5.-én 14.00-tól tartanánk egy mentortábor előtti
összejövetelt. Ott megbeszélnénk minden részletet. Aki ráér azt kérem
jöjjön el. Gólyatáborok és beiratkozás előtt a mentortábor az ahol még
minden fontosabb infót meg tudunk osztani a mentorokkal ezért úgy gondolom
lesz miről beszélnünk.

Üdv:
Bodó Máté
mentorkord