[Kepviselok] tárva-nyitva iroda!

irodavezeto at ttkhok.elte.hu irodavezeto at ttkhok.elte.hu
2008. Jún. 16., H, 08:40:07 CEST

Tisztelt Képviselők!

Érdekelne, hogy a mikrohullámú sütő ajtaja miért maradt nyitva!? Talán
sötét volt az irodában, netán valaki készenléti fénynek szánta?

...és jut eszembe! Milyen sürgős dolga akadhat bárkinek is, hogy az
irodakulcsot nem tudja leadni (az asztalon hagyja) és NYITVA HAGYJA AZ
IROODÁT!? Ma reggel ugyanis erre jöttem be. Van egy olyan "érzésem", hogy
az iroda fél napig nyitva volt. Bezárt ajtóknál is törtek már be hallgatói
irodába, nem értem hogy lehet valaki ennyire felelőtlen, hogy ezt
egyszerű, már-már rutinszerű cselekedetsort nem képes végrejatani. Azt már
csak halkan jegyzem meg: Kétlem, hogy az eset maga után vonná a megfelelő
következményeket.

Végh Tamás
irodavezető