[Kepviselok] napirendipont választmányra

veght at ttkhok.elte.hu veght at ttkhok.elte.hu
2008. Jún. 18., Sze, 15:22:08 CEST

Tisztelt Választmány!

Most meg arról értesültem, hogy lesz még választmány ebben a félévben,
úgyhogy előző levelem ilyen formában tárgytalan, nem akarom végletekig
terhelni a delegáltakat.

Kérném, viszont, hogy az ezt követő válaszmány vegye fel napirendi pontjai
végtelen sorába a horgásztalálkozó pályázatot.

Köszönettel:
Végh Tamás