[Kepviselok] Szegedi megkeresés

ELTE TTK HÖK Elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2008. Jún. 24., K, 22:57:13 CEST

Sziasztok!

Kérem jelezzen nekem péntekig az, akit érdekel az alábbi megkeresés, biztos jó lesz, és hasznos.

Szép estét!

Tomó

Sziasztok!

Azért írok nektek, mert az SZTE TTIK HÖK szeretné meghívni a
természettudományi és informatikai képzési területen oktató egyetemi és
főiskolai karok hallgatói képviselőit egy közös, néhány napos eszmecserére
Szegedre. A találkozó célja, hogy megosszuk egymással tapasztalatainkat,
illetve jobb kapcsolatot építsünk ki, kötetlenebb formában.
A találkozó előreláthatólag az augusztus 4-10.-i héten kerülne
megrendezésre Szegeden vagy Szeged mellett és 2-3 napos lesz.

Ez még csak egy előzetes felmérés, hogy ki az akit érdekelne a találkozó,
ezért szeretném ha megírnátok nekem, hogy a karotokról előreláthatóan
jönne-e valaki és ha igen akkor hány fő. Kérlek jelezzetek vissza, hogy ennek függvényében tudjuk a rendezvényt
szervezni!

Üdvözlettel:
Király András, SZTE TTIK HÖK