[Kepviselok] eves beszamolo

Mécs Anna csanna at ttkhok.elte.hu
2008. Jún. 30., H, 09:41:16 CEST

Kedves Képviselők!

Képviselői beszámolómat alább olvashatjátok:

- Megszerveztem a Hali-karácsonyt többek segítségével.
- Segítettem a Nyílt napon a regisztrációnál.
- Segítettem a Kulturális Teaestek szervezésében: vendégek meghívásában,
velük való egyeztetésben, három alkalommal pedig a beszélgetést vezettem.
- Részt vettem az Intézeti Tanácsokon, a matekos mesterszakokról szóló
cikk írásával kapcsolatban egyeztettem a felelős oktatókkal, illetve
jeleztem nekik a hallgatók között felmerülő kérdéseket, illetve néhány
tájékoztatásbeli hiányosságot.
- mentorkodtam (sajnos egyáltalán nem úgy, ahogy szerettem volna, sajnos
nem maradt időm a mentoráltjaimra).
- szokásos: igyekeztem válaszolni a hallgatói kérdésekre (kiemelten az
MSc-s felvételivel kapcsolatban, mivel erről nagyon keveset tudnak a
hallgatók, jövőre mindenképp kellene alapszakonként egy-egy tájékoztatót
leszervezni az intézetekkel).

Üdv:
Mécs Anna
Matematika szakterületi képviselő