[Kepviselok] éves beszámoló

lakovica at ttkhok.elte.hu lakovica at ttkhok.elte.hu
2008. Jún. 30., H, 21:30:17 CEST

Kedves Képviselők!

Éves beszámolóm:
- Idén a MASZAT-ban való munkámat érzem a legmeghatározóbbnak, sikerült
egyre több hallgató tudomására hozni a Maszat létezését, és nagyon sokan
igénybe is vették szolgáltatásait.
- Mentorként segítettem az elsősök belerázódását az egyetem forgatagába.
- Segédkeztem a Kultúrteaestek lebonyolításában.
- Népszerűsítettem Egyetemünk matematika szakát a nyíltnapokon és az
Educatio-n.
- Részt vettem a jövő évi mentorgárda kiválogatásában.
- Segítettem a matekos tantervek átbogarászásában Attilának.
- Eleget tettem delegáltságaimnak - TOB, TCS, Választmány (nagy
sajnálatomra a külügyet kicsit elhanyagoltam).
- Segédkeztem Bevonó Táborban Melindának a résztvevők tápanyag
szükségleteinek biztosításában.
- Segédkeztem a LEN-en a matekos sátorban.
- Igyekeztem összeegyeztetni mindezt a tanulmányaimmal!

Üdvözlettel: Lakó Viktória