[Kepviselok] TTK-s Farsang beszámoló

Hermann Gábor hermann at ttkhok.elte.hu
2008. Már. 4., K, 15:35:17 CET

Tisztelt Képviselők!

2008.02.21-én rendeztük meg a TTK-s Farsangot.
Én mindenképp sikeresnek találtam az alábbi okok miatt:
 -A rendezvényre 550-600 ember látogatott el a várt 350-400 helyett.
 -Mint a költségvetésben is láthattátok, a buli kitermelte magát, nem volt
szüksége HÖK-ös támogatásra, ezenkívül 3750Ft plusszal zárt
 -A bulin minden szakterület és szakmai szervezet megjelent, igen nagy
létszámmal.
 -Sokan jöttek jelmezben:)
 -Sok mosolygó arcot láttam, és rendkívül sok pozitív visszajelzést is
kaptam.

Többet nem tudok írni, mindjárt vége van az órámnak...

üdvözlettel:
Hermann Gábor
TTK HÖK Képviselő