[Kepviselok] beszámoló

nikolett at ttkhok.elte.hu nikolett at ttkhok.elte.hu
2008. Már. 7., P, 21:16:16 CET

Kedves Képviselők!
Ezúton küldöm képviselői beszámolómat a legutóbbi KGy óta történtekkel
kapcsolatban,mióta egyálatalán képviselő vagyok!

Válaszolgattam a hallgatótársaim kérdéseire, tanulmányi ügyekkel
kapcsolatban Attilához,szociálisakkal Szandrához irányítottam
őket(gondolom nagyon örültek neki).
Résztvettem a szakos és nem szakos(környtud-os felez buli),kari
rendezvényeken(TTK-s farsang,LEB) és erre bíztattam a hallgatótársaimat
is,ápolva ezzel az iskolán kívüli kapcsolatokat.
Jártam szacsra informálódni.
Valamint továbbra is gólyáim rendelkezésére álltam ügyes-bajos dolgaikkal
kapcsolatban. Na jó volt amiben nem tudtam segíteni:pl.fél nappal szoctám
leadási határidő után már én se tudom elintézni a leadást...:)

Kérem a tisztelt Küldött Gyűlést fogadja el a beszámolómat!

Köszönettel:

Laszák Nikolett
matematika szakterület