[Kepviselok] Környezettanos felező beszámoló

Klincsek Krisztina kornyszk at ttkhok.elte.hu
2008. Már. 8., Szo, 19:16:46 CET

Tisztelt Képviselők!

2008. március 4-én került megrendezésre a környezettan II. és
környezettudományi III. évfolyam közös felező bulija az ELTE BTK Könyvtár
Klubban.
A résztvevők száma kellemes csalódást okozott, hiszen a várt 80 fő helyett
nagyjából 130-an vettek részt rajta végül.

A program kis csúszással ugyan, 9 óra körül kezdődött Weiszburg Tamás,
oktatónk beszédével, majd a felező évfolyamok fényképeiből (gólyatáborok,
terepgyakorlatok, stb.) készült videók vetítésével. Ezt követően afrikai
dobzenére bulizhattunk, ami talán a vártnál is nagyobb sikert hozott (tán
mert nem a legmegszokottabb stílus egy egyetemi bulin, mindenestre
örültem, hogy bizalmat szavaztunk nekik), majd nagyjából fél 4-ig a klub
DJ-je gondoskodott a zenéről.

A felező utáni napokban rengeteg pozitív visszajelzés érkezett a buliról
mind az érintett évfolyamoktól, mind azoktól, akik más szakterületekről
jöttek el a rendezvényre.

A HÖK-től kapott támogatás összegét a pályázatban tervezett módon, teljesen
felhasználtuk (40 ezer Ft)

üdvözlette:
Klincsek Krisztina
ELTE TTK Hallgatói Önkormányzat
Környezettudományi Szakterüet Koordinátor

E-mail:  kornyszk at ttkhok.elte.hu
Tel:     30 - 3770675