[Kepviselok] informatikus beszamolo

DUDAS Gabor dudikoph at dudikoph.hu
2008. Már. 9., V, 15:50:41 CET

Tisztelt Kuldottgyules,

a legutobbi kgy ota megerkeztek a vart alkatreszek a deli haliba, igy
azokat kicserlhettem.

A valasztmany dontese alapjan a deli haliban 6 gepet atallitottam linux
operacios rendszerre. Ezzel kapcsolatban van me'g mukodtetesi problema,
de ugy tunik megoldodott, a megoldas jellegebol adodoan mindenkinek
maganak elvegeznie a szukseges beallitasokat, igy ezt hamarosan kikuldom
a listara, valamint a linuxokhoz keszul egy rovidebb faq is.

Ezen kivul a napi rutinfeladatokat elvegeztem: felhasznalok informalasa,
problemak megoldasa, ttkhok.elte.hu weboldal frissitese, szamitogepek
karbantartasa, egyeb problemak megoldasa.

Ezuton szeretnem megkoszonni mindazoknak a tisztsegviseloknek,
kepviseloknek a munkajat, akik segitettek abban, hogy a ttkhok.elte.hu
weboldal mindig aktualis adatokat, es a legfrissebb hireket tartalmazza.

Udvozlettel:

Dudas Gabor
ELTE TTK HOK Informatikus