[Kepviselok] beszámoló

ELTE TTK HÖK Titkár hoktitkar at ttkhok.elte.hu
2008. Már. 9., V, 17:50:16 CET

Sziasztok!

Az előző küldöttgyűlés óta voltam választmányokon, résztvettem a
mentorvitafórum I. és az informális beszélgetések első felén. Dolgoztam
Jegesesten, résztvettem a TTK-s farsangon és a Lágymányosi Eötvös Bálon.

Két emlékeztető teljesen készen van, amint olyan helyre megyek, ahol van
Word  vagy OpenOffice :), küldöm ki a listára. Még két emlékeztető kisebb
korrigációra szorul, azokat, amint normális gép közelbe kerülök, javítom,
és küldöm azokat is.

Elnézést kérek a késedelmekért, de egy áramszünet jóvoltából tönkrement a
gépem. Dudi és Yeti segítségével sikerült a dolgaim 80%-át megmenteni a
winchesterről (többek között szerencsére az eddig elkészült iktatást
(iktatókönyvet)).
Vannak viszont fontos dolgok, amiket nem sikerült megmenteni: a nyári
alakuló küldöttgyűlés és az előző küldöttgyűlés hanganyagai.
Az erre vonatkozó jegyzőkönyvet a közeljövőben el fogjuk készíteni az
elnök úrral.

Ha bármilyen kérdésetek van, szóban, emailben, telefonon, személyesen a
küldöttgyűlésen válaszolok rájuk.

üdvözlettel,
--
Nagy Melinda