[Kepviselok] [Fwd: Re: küldöttgyűlésre: beszerzések]

pektor at ttkhok.elte.hu pektor at ttkhok.elte.hu
2008. Május. 1., Cs, 11:54:44 CEST

----------------------------- Eredeti üzenet -----------------------------
Tárgy:   Re: [Kepviselok]      küldöttgyűlésre: beszerzések
Feladó:  pektor at ttkhok.elte.hu
Dátum:   Csü, Május 1, 2008 11:54 am
Címzett: aeron at ttkhok.elte.hu

Szivemen viselem a kis fácska sorsát igy hajlando vagyok felajánlani neki
egy kaspót, amit majd valahogy feljuttatok budapestre ha ez megfelel
mindenkinek. igy nemkell a közbeszerzéssel marhulni meg pénzbe sem kerül.
a nevét meg semmiképp nem bíznám a kgy-ra mert semmi kedvem
"hányóráigülünkmégitt"-nek hivni szerencsétlen növényt

U.i: sry de az elobb csak áronnak válaszoltam