[Kepviselok] telefon flotta

ELTE TTK HA Elnok alapelnok at alapitvany.elte.hu
2008. Május. 5., H, 13:33:21 CEST

Tisztelt/Kedves képviselok!

Tomóval egyeztettünk, hogy a leheto legsimábban oldjuk meg a telefonos
flotta szétválását és így elvben nem is írtam volna ide. Azonban a múlt
heti események eme csodás folyamatot megakadályozták, ez egyébként nem
Tomón és rajtam múlt.

Aki nem tudná, van egy HÖK telefonflotta, ami  pár nap múlvától már négy
éve üzemel. Ez a flotta most ketté fog szakadni, mivel a régi emberkék és
az újak (EHÖK-ben értve a dolgot) már nem igazán szeretnének együtt lenni,
még konkrétabban az EHÖK-nek nem felelt meg az eddigi muködés és sajátot
akart és így is lett, mivel senki sem volt érdekelt másban.

Tehát lett két flotta és a T-mobillal meg lehetett egyezni, hogy a két
flotta egymás közt ingyen beszéljen, mert hogy az milyen jó, meg akkor nem
kell tökölni azzal, hogy ki hova szeretne menni, mindenki azt választja
ami neki kényelmesebb.

Egészen addig így is volt, amíg az EHÖK elnöke nem döntött úgy (az
elnökség támogatása mellett), hogy többet akar fizetni a T-mobilnak és
kérte ennek a megszüntetését. Igen, valóban kérte, hogy hadd fizessenek
többet az új HÖK-ösök ha a régiekkel akarnak beszélni.

Ma beszéltem a T-mobilos kapcsolattartóval aki nem igazán értette, hogy ez
mi a halálért van ez, miért akarunk többet fizetni én uralkodtam magamon
és nem mondtam semmit. Mondta, hogy holnap beszél Cseszregi Tamással és
megpróbálja rábeszélni, hogy hadd fizessünk kevesebbet a T-mobilnak. Ez
egy kicsit vicces...

Régebben Áron, talán Tomó is értetlenkedve állt az elott, hogy én miért
tüntetem fel rossz színben az EHÖK-öt. Most nem tettem, csak leírtam ami
van. Ha vki érti az indítékot, akkor írja már meg nekem.

Balázs

U.i.: Sajnos Józsit nem sikerült ezek után rábeszélnem arra, hogy akkor
aki nem a mi flottánkba jön, az ne vihesse el a számát... pedig ezek után
szerintem belefért volna.