[Kepviselok] reakciók

Ferenczi Attila atesz at ttkhok.elte.hu
2008. Május. 29., Cs, 18:13:05 CEST

Köszönöm a kérdéseket és (Tamás részéről) az észrevételt!

Először is, tényleg jobban oda kell figyelnetek, hogy mit hova dobtok.
Akárcsak a déli, az északi irodás PET gyűjtőben sincsenek összenyomva a
palackok. Tamás az irodában van, tudja folyamatosan figyelni, hiszen az a
munkahelye, ellenben Ti sokszor siettek és reflex szerűen dobjátok a rossz
helyre, vagy nem nyomjátok össze. Egy összenyomás további egy palacknak ad
helyet a kukában.

Robi: Palival a Bárczi HÖK elnökével már felvettem a kapcsolatot,
reményeim szerint a holnapi nap során (azaz Pénteken) megyek felmérni az
ottani lehetőségeket. Az IK és TáTK HÖK-ök nem ismerik még túlzottan a
Klub-ot, nem vagyok biztos, hogy támogatnák (amennyiben nincs valaki aki
közbenjárjon, akár 10.000 Ft erejéig is, HÖK-önként). Amint láttátok a
pályázatot, igen kis összeg is jól jönne. Ha úgy véled van realitása,
természetesen oda is elküldjük.

Niki:  jelenleg mindkét fénymásolóval szemben van gyűjtőedény, de ha a
fénymásolósok kérik, akkor BE a fénymásolószobába is rakunk, hogy kéznél
legyen.

Bármi további kérdés van írjatok! Úgyis szívügyünk, úgyhogy válaszolok.
Atesz a (kukás) Zen Buddhista

--
Ferenczi Attila
ELTE TTK - Hallgató Önkormányzat