[Kepviselok] OMHV

ELTE TTK HÖK Tanulmányi elnökhelyettes taneh at ttkhok.elte.hu
2008. Május. 29., Cs, 22:54:59 CEST

Kedves Mentorok, Kedves Képviselők!

Pár dolgot szeretnék elmondani az OMHV-ról.  Remélem, ezek olyan érvek,
amelyeket elfogadtok, és másoknak is el fogtok majd mondani!

Ha valakinek észrevétele, kritikája van az OMHV-val kapcsolatban,
legegyszerűbb, ha nekem ír. Amúgy pedig a Minőségbiztosítási Iroda
foglalkozik a kérdéssel (ld. minoseg.elte.hu)

Miért érdemes kitölteni:
*elismerjük vele a kiváló tanárainkat. Egyrészt nekik személyesen eshet
jól, másrészt, a Kar Kiváló Oktatója címnél is perdöntő a felmérés.
*az egyes kérdésekre adott pontokon túl a külön leírható egyéb
véleményeket is elolvassák, és a tisztességesen megfogalmazott kritikákat
(főleg, ha sokan írnak hasonlókat) figyelembe is veszik.
*ha a közhangulat megváltozik, akkor az oktatók is tudni fogják hogyan
kell publikussá tenni az eredményeiket. Ha valakinek jók az eredményei,
akkor meg fogja tenni - és ezzel húzni fogja magával a többieket is. Ennek
szerintem egy-két félév múlva akár látható eredménye is lehet. És idővel
csak azok nem teszik majd publikussá, akiknek nagyon rosszak az
eredményeik. Az pedig magáért beszél már.

És legfőképp pedig, azért kell kitölteni:
* hogy jobb legyen az oktatás ez ELTE-n. A kari vezetőknek, tszvezetőknek
érdekük, hogy a karon/egyetemen színvonalas oktatás folyjon (és ők ugye
látják az eredményeket!). Azt hogy ezt az OMHV-val mérni lehet, persze
egyelőre nem mindenki gondolja így. De sokan igen, és egyre többen
vannak/lesznek.

Az igaz, hogy ettől csak több év múlva lesz jobb az oktatás. De attól ez
még a mi közvetlen érdekünk (meg ugye legtöbbünknek még gyerekei is
lesznek...), ugyanis 10 év múlva diplománk értékét az ELTE akkori
színvonala fogja meghatározn, nem pedig a mostani. Hogy ez jó-e vagy
rossz, az majd elválik.

És azt pedig nem szabad elfelejteni, hogy a közhangulatot csak úgy lehet
megváltoztatni, hogy több féléven keresztül magas kitöltöttséget
produkálunk, mert az mutatja majd, hogy a hallgatóknak is fontos!

Mivel a kérdőív maga nem hosszú, ezért szerintem megéri rááldozni
félévente egyszer azt a pár percet.

Ha valakinek ellenvéleménye, javaslata, kritikája van, írjon nekem bátran
magánban, vagy a listán.

(Infó: http://minoseg.elte.hu/ , http://www.omhv.hu/ )

Szép estét mindenkinek, és sikeres vizsgákat.

Üdvözlettel:
               Jánosi Attila
                ELTE TTK HÖK
          tanulmányi elnökhelyettes