[Kepviselok] Tűzvédelmi ellenőrzés!

Mészáros Csaba foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2008. Nov. 1., Szo, 21:00:01 CET

Üdv!

Ilyenkor lenne érdemes az irodába valami Mr.Bean típusú figurát
szalajtani, aki feldobná egy kicsit a hangulatot.
Vagy! Tök buli lenne, ha például amikor épp megy az irodába ellenőrzés,
akkor megjelennék tűzálló szkafanderbe, és előadnék valami jelenetet
valamelyik filmből.
Vagy! Erre az időre meghívnánk a tűzoltózenekart, hogy valami kellemes
muzsikával tegyék feledhetőbbé a munkát, a hali előtt a folyósón ( mondjuk
közben lehetne adományokat gyűjteni). Közben osztogathatnánk BURN
energiaitalt.
Vagy csak simán arra jönnének be, hogy az irodába a Bunsen égőn melegítjük
a konzervet (a vegyészek adnak biztos kölcsön).

Kár, hogy órám lesz ebben az időben (valszeg zh-át is írok, na megyek is
tanulni, mert aki a tűzzel játszik könnyen megégeti magát) :-( ...

Mészibácsi