[Kepviselok] Litvániai HÖKös utazás

ELTE TTK HÖK Külügyi biztos kulbiz at ttkhok.elte.hu
2008. Nov. 5., Sze, 10:35:09 CET

Sziasztok,
idén tavasszal meg látogatott minket a a Klajpeda egyetem Hallgatói
Önkormányzata. 3 remek napot töltöttek el nálunk és most szeretnék
viszonozni a vendéglátásunkat.
A program December 28 - Január 2ig tartana.

A programterv a következő:
December 28án reggel indulunk Pestről külön busszal, délutánra Varsóban
vagyunk, itt töltjük az éjszakát.
29én érkezünk Klajpedába, ez egy nagyobb lélegzetvételű 10-12 órás
buszozás. Itt 31éig élvezzük a HÖK vendégszeretetét.
31én Vilniusban (Litvánia fővárosa) töltjük a szilveszter, majd 1jén este
indulunk haza.

A költségek a külön buszt és a szálást fedezik, így minél többen
jelentkeztek, annál olcsóbb lesz a látogatás.
Mivel nem tudjuk még hányan megyünk, ezért várható költségek fejenként:
30000-25000 Ft között mozognak.

Akit érdekel a dolog kérem küldjön nekem egy mailt.
Előre is kösz:
Peti

Ring Péter Dániel
ELTE TTK HÖK