[Kepviselok] tudományos melléklet pályázat

Ferenczi Attila - Tudományos Biztos tudbiz at ttkhok.elte.hu
2008. Nov. 17., H, 09:44:26 CET

Tisztelt Választmány!

Kérem, hogy a soron következő Választmányi ülés vegye fel napirendjei közé
a 11. Nyúz számban mellékletként megjelenő Tudományos Melléklet nyomdai
költségének támogatását. Az ár szempontjából a Kulturnyúzra adott
árajánlat az irányadó (emlékeztetőül csatoltam).

Röviden a mellékletről: az elmúlt hónapban mintegy 40-45 oktatót/kutatót
vagy kutatócsoportot kerestem meg, hogy segítsenek a TTK-n zajló
tudományos közélet kommunikálásban, saját kutatási területük
bemutatásával, egy rövid ismeretterjesztő cikk írásával. Minden
visszajelzésre 2-3 napos átfutási idővel számoltam, ezért a munka igencsak
elhúzódott.

A múlt hét végére (péntekre) véglegesedett az a 8 cikk amely megjelenik
majd a mellékletben. Alapvető cél volt, hogy minden szakterület
képviseltesse magát a Nyúzban, ennek ellenére az aktivitásáról híres
matematika szakterületen egy oktató vagy doktorandusz sem tudott eleget
tenni a felkérésnek, de itt volt a legjellemzőbb az is, hogy vissza sem
jeleztek a megkeresésre.

A melléklet tördelésére szerdán kerül sor. A nyomtatás mennyiségi
korlátozottságára való tekintettel PDF verziót szeretnénk mind a 480 TTK-s
oktatónak kiküldeni e-mailban.

Kérem a Választmányt, hogy támogassa a Tudományos Melléklet megjelenését!

Köszönettel:

--
Ferenczi Attila
Általános - Tudományos Biztos