[Kepviselok] [TTK-Info] JÓTÉKONYSÁGI RUHA ÉS JÁTÉK GYŰJTÉS

Tabajdi Peter pene at ttkhok.elte.hu
2008. Nov. 17., H, 13:42:31 CET

Epp az elozo heten talaltam vegre ket embert, akik majd segitenek december
elejen elvinni a hok raktarban szunnyado ruhakat. Egyetlen problemam, hogy
a Vanish-fele ruhatisztitos akcio mar lejart (ld. vanish.hu), igy meg
kerdeses, hogy melyik szervezethez mennenek a ruhak, mert ugyebar
piszkosan nem igazan veszik at (a maltai szeretetszolgalattol viszont
pozitiv volt az elso visszajelzes, most futom a masodik kort).

udv,
--
Pene