[Kepviselok] jegesest?

Jancsó Tamás jtomi at ttkhok.elte.hu
2008. Nov. 18., K, 02:31:04 CET

Szia!
Igen ez nem az összegyetemi, EHÖK szervezésben zajló "igazi" Jeges Est,
hanem a három lágymányosi kari HÖK által, az IK vezetésével szervezett
Három Kari Kori Muri.
Sokáig úgy volt, hogy nem lesz az igazi, mára kiderült, hogy december
11-én lesz a műjégen Jeges Est.
Azért, bízok benne, hogy aki szeret korcsolyázni, az egy évben kétszer
is elmegy :)
Szép estét!
Tomó