[Kepviselok] hangulatjelentés

Mészáros Csaba foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2008. Nov. 23., V, 00:25:16 CET

Üdv!

Helyzetjelentés: Szombat este 10 óra déli hali. Találkozom Dudival, mert
jön be dolgozni a gépekkel, nekem meg szar a gépem, nincs otthon netem.
Mondja nekem, hogy megnézi a gépemet mi baja. Hát tanulnom kéne, meg a
tdk-ámat írni, de mondom okés, mert így legalább holnap lesz netem otthon
és nem kell bejönnöm ezért az egyetemre úgy mint ma( értsd szombaton).
Fontosnak tartom megjegyezni, hogy a jó érzésű fiatalok ilyenkor (értsd
szombat éjjel) buliznak, részegek, vagy a párjukkal huncutkodnak.

Vasárnap: 0:10 perc Melinda benyit az irodába, hogy jött dolgozni.

Most 0:25 perc ezen gép órája szerint. Mindenki egy gépnél.

No comment...

Mészi

u.i: még mindig nagyon hideg van az irodában.