[Kepviselok] Volt egyszer egy fenykepezogep...

ELTE TTK HÖK gazdasági biztos gazdbiz at ttkhok.elte.hu
2008. Nov. 27., Cs, 09:53:52 CET

A diktafon a leltár ellenőrzés reggelén újra eltűnt......
Szó nélkül, úgy ahogy  meglett....
Hír azóta sincs felőle, pedig jó pár embert felhívtam ez ügyben.
Úgyhogy aki látta, juttassa vissza, akár az előző módszer alapján, akár
személyesen, csak kerüljön vissza a fiókba.

Köszönettel:

Kürtösi Szilvia
ELTE TTK HÖK
gazdasági biztos