[Kepviselok] köszönet

Lellei Nóra nori at ttkhok.elte.hu
2008. Nov. 28., P, 23:58:16 CET

Kedves Képviselőtársaim!

Megragadom az alkalmat, hogy (bár az én szerepem nem volt olyan nagy)
megköszönjem mindenki munkáját, aki segített nekem az összetartás
kajájában, vagyis akik segítettek nekem vásárolni, akik megkenték a
kenyeret (lécci továbbítsátok a mentoroknak is), és nem utolsó sorban
azoknak is köszönet, akik megmentették a kaját a Blaha Lujza térnél plusz
kisegítettek, h kifizethessem a maradék 1 óra parkolást:) És végül
köszönöm Pupáknak (alias Polski Fiat 126 von Lellei), h miután este
értementem a tetthelyre, mintha mi sem történt volna, elindult...:)
Ja igen, és a legfontosabb, h köszönet Tomónak, mert összeszedte a bandát:)

Jó éjt!
üdv: Nóri