[Kepviselok] Bódvarákó-archivum...

Mészáros Csaba meszi at ttkhok.elte.hu
2008. Okt. 7., K, 13:27:28 CEST

Ajánlom mindenki figyelmébe, különösen a számokat!

Mészi

On Kedd, Október 7, 2008 3:39 am, Toplak József wrote:

> Sziasztok!
>
> Előre is elnézést azoktól, akik több példányban kapják meg...
>
> 10 év Bódvarákó, így ideje volt egy kis számvetésnek, archiválásnak a
> jövendő számára. Lehet, hogy a csatolt dokumentum csak számok és betűk
> ömlesztett halmaza sokak számára, de nekem rengeteg kapcsolódó élményt
> jelent.
>
> Ezzel együtt ha bárkinek bármilyen észrevétele, kiegészítése van a
> táblázat adataival, ne tartsa magában!
> Most sajnálom igazán, hogy az illetékesek 2005-ben törölték a 2002-es
> [...]

ha már számok:

1453 kép 1988-tól 2005-ig - http://picasaweb.google.hu/bodvarako200x
2217 kép 2006-ban - http://picasaweb.google.hu/bodvarako2006
4163 kép 2007-ben - http://picasaweb.google.hu/bodvarako2007
1792 kép 2008-ban - http://picasaweb.google.hu/bodvarako2008
1486 kép az afterekről, ráadásokról, kocsmatúráról -
http://picasaweb.google.hu/foldrajz.foldtud

Ez összesen 11111 kép eddig (még pár tucat vár feltöltésre, köztük kb.
2-300 kép az idei Kocsmatúráról is), akár Raiffeisen reklám is lehetne.

A továbbiakban is várom azokat a képeket, amik még ott lapulnak a
gépeiteken, pendrive-jaitokon vagy a fényképezőgépetek memóriakártyáján.
FTP is van, ha úgy egyszerűbb:

Kiszolgalo cime/neve: elte.pene.hu
Felhasznaloi nev: bodvarako2008
Jelszo: ZOLDEK4pres

segítség: http://pene.hu/kepek/az_ftp-zes_rejtelmei.png - írjátok bele a
mappa nevébe, hogy melyik évben készültek, s ki fotózta őket.

lassan, de biztosan készül a szöveges archívum is :-)

udv,
--
Pene