[Kepviselok] belépőkártya

ELTE TTK HOK Titkar hoktitkar at ttkhok.elte.hu
2008. Okt. 9., Cs, 11:28:36 CEST

Kedves Belépőkártya tulajdonosok!

Szeretném kérni, hogy aki rendelkezik TTK HÖK nyílvántartású
belépőkártyával (ha valaki nem tudja mi az, akkor valószínűleg nincs neki
ilyen), és valami probléma van a kártyájával (nem tud valahol bemenni,
egyáltalán nem működik, elvesztette stb.), akkor az jelezze nekem minél
hamarabb. (aki már eddig jelezte, annak már nem kell)

Múlthéten beszéltem Révésznével, hogy kaphatnánk-e az alagsorhoz jogot a
kártyákra, hogy a raktárhoz ne kelljen körbemenni az egyetemen.
Kértem Tomót, hogy majd beszéljünk arról, hogy ki kapjon ilyen jogot, mert
korlátozott számban kaphatunk csak.
Végül most mégsem így lett, szóval elvileg minden tisztségviselő kaphat
ilyen jogot. (elvileg!)
Szóval aki szeretne ilyen jogot a kártyájára, írja meg, indokolja meg,
hogy miért kell a raktárba járkálnia, megkonzultáljuk a Tomóval, és akkor
igényleg jogot a kártyára. (a jog csak a Déli Épület alagsorára
vonatkozik)

Üdvözlettel,
Nagy Melinda

Nagy Melinda