[Kepviselok] szoceh beszámoló

ELTE TTK HÖK Szociális elnökhelyettes szoceh at ttkhok.elte.hu
2008. Okt. 9., Cs, 22:01:01 CEST

Sziasztok!

Aki jobban szereti a szép formázott szöveget, az a csatolmányt olvassa el,
aki nem szeret letöltögetni, az alább olvashatja a beszámolómat.
Várom a kérdéseket!

Üdvözlettel:
          Pauer Eszter
          ELTE TTK HÖK
    Szociális elnökhelyettes
      szoceh at ttkhok.elte.hu

Szociális elnökhelyettes beszámolója
2008. július 6. - 2008. október 9.

	Megválasztásom után részt vettem az EHÖK vezetőképzőn, ahol nagyon sok
hasznos dolgot tanultam, a vezetőképző végére már kompetensebbnek éreztem
magam, mint előtte, mindenképpen nagyon hasznos volt számomra.
	Írtam cikket a gólyanyúzba, hogy a gólyák mind az alaptámogatásról, mind
a karunkon fellelhető egyéb ösztöndíjakról jól informáltak legyenek,
valamint megírtam a kiadvány szociális ügyekről szóló részét.
	Augusztus 6-ai határidővel begyűjtöttem az összes KÖB tagtól a
vagyonnyilatkozatukat, és ezt eljuttattam az EHÖK irodába.
	Augusztus elején részt vettem a mentortábor előkészítésében, segítettem
összeállítani a mentortesztet, gyártottam kisokosokat, majd részt is
vettem a mentortáborban és ott forgószínpadszerűen 3x előadtam a
mondókámat a szocális ügyekről.
	Augusztus közepén részt vettem a matekos gólyatáborban, ennek utolsó
napján okítottam kicsit a gólyákat bármily meglepő az ösztöndíjakról.

	Szeptember első hetében részt vettem a beiratkozáson, itt is a gólyákat
okítottam a pályázási lehetőségekről.
	Szeptember 3-án tartottam egy KÖB ülést, ahol sikerült kiírnunk a
rendszeres pályázatokat, elbíráltuk az előző féléves egyszeri
pályázatokat.
	Ezután írtam egy cikket a nyúzba a pályázási lehetőségekről, minden
ösztöndíjat érintve.
	Szeptember második hetében 2x tartottam informális megbeszélést a KÖB
tagoknak a szoctám átvételről és kicsit a bírálásról, aki egyiken sem
vett részt, illetve egy külön időpontban nem beszélt velem, az nem
vehetett át és bírálhatott szoctámot ebben a félévben. Ezek után
összeállítottam egy bírálási kisokost (akit érdekel, annak szívesen
elküldöm), amit minden bírálónak papíros formában is odaadtam, hátha így
nagyobb valószínűséggel olvassák el, valamint a pályázatok szétosztásakor
részletesen megbeszéltük a felmerülő esetleges problémákat.
	Szeptember 18-án részt vettem EHSZÖB ülésen, ahol megbeszéltük a kifli
(kifizetési lista készítő) használatát, az új etr jogosultságot is
megtanultuk használni, ez egy úgynevezett keretfigyelő, valamint
beszéltünk a szoctámról és az alaptámogatásról.
	Majd a hétvégén alaptámogatást bíráltam. A TTK-n 269 hallgató adott be
alaptámogatási kérelmet, ebből jelen állás szerint 250 hallgató kapta meg
a támogatást.
	Megszerveztem a szociális támogatás átvételre a beosztást, elkértem a HÜT
melletti teret, és a szociális támogatások átvétele rendben lezajlott.
	Szétosztottam a pályázatokat, és szombat (27-én) este 11-re mindenki el
is bírálta a saját adagját, ezért elégedett vagyok a KÖB tagokkal. Az
átnézés után éjfélkor ki is küldtük az előzetes eredményeket.
	Következő héten megkezdődött a hiánypótlások átvétele, ez is viszonylag
rendben lezajlott, de kiderült, hogy a bírálásokban rengeteg hiba volt,
nagyon sok hallgató keresett meg személyesen és emailben is, hogy
problémájuk van, és többnyire ezek jogosak voltak. Ezért már nem annyira
vagyok elégedett. Minden hallgatónak próbáltam a lehető legrövidebb időn
belül válaszolni, megoldani a problémáját, és mivel elég sok olyan
visszajelzést kaptam, hogy „köszönöm a gyors választ”, ezért
ez úgy érzem elég jól sikerült.
	Kedden szept 30-án tartottam egy KÖB ülést, ahol a rendszeres közéleti
ösztöndíjakat tárgyaltuk, így ki tudtunk alakítani egy egységes
bizottsági véleményt a pályázatokról.
	A péntek 10 órás határidőt tudtuk tartani, ami a fix kategóriások
listájának elküldése volt., pénteken 10-kor tartottam egy KÖB ülést is,
ahol a tanulmányi ösztöndíj ponthatárát húztuk meg.
	Hétfőn tartottam egy KÖB ülést, ahol tudtunk dönteni minden rendszeres
pályázatról, a szoctámról a tudományosról, a közéletiről valamint a sport
ösztöndíjról is. Így kialakult, hogy mi mennyit fog érni, tehát ezek a
pénzek is kimehettek az első utalással.
	Sajnos a tanulmányi ösztöndíj kiment pár olyan hallgatónak, akinek már
nem járna, ezeket a pénzeket vissza kell majd utalniuk, de ez abszolút a
TO hibája.

Köszönöm, hogy elolvastad a beszámolómat, bármi kérdésed van még, keress
bátran.

Pauer Eszter
Szociális elnökhelyettes

Name: Szociális elnökhelyettes beszámolója.doc
Type: application/msword