[Kepviselok] beszámoló

mentorkord at ttkhok.elte.hu mentorkord at ttkhok.elte.hu
2008. Okt. 11., Szo, 23:28:10 CEST

Kedves Képviselők, Tisztségviselők!

Először is szeretnék elnézést kérni a beszámolóm kései kiküldéséért.

Megválasztásom óta az alábbi dolgokat végeztem/végeztük:
-Elkészítettük a mentoros szórólapot amit a gólyáknak a felvételi
értesítővel ki is küldtünk (kösz a segítséget Csancsi). A szórólap jó lett
csak a nyomda béna volt, ezért pixeles lett.
-Elkészítettük a végleges mentorkisokost.
-aug. 7-9 között Zánkán megrendezésre került a nyári mentortábor, ahol
tisztségviselőink tartottak előadást. Egészjó hangulatban telt el ez a 3
nap, a csapat nagyon jól összekovácsolódott. (GARFF.E.T foreför)
-augusztus második felében tiszteletemet tettem a kémiás, matekos illetve
a geo-bio gólyatáborokban.
-Szeptember 1-2 között volt a beiratkozás, ahol Horváth Mónika jobb
kezeként segédkeztem a koordinálásban. Itt utólag is szeretném megköszönni
a TTK az TÁTK és az IK nevében is a mentorok munkáját, ugyanis ezalatt a
két nap alatt a másik két kar bociszemű elveszett kis gólyáit is
elterelték a megfelelő termekbe.
-Szeptember 23. főmentortalálkát hívtam össze
-október 6-9. A mentorok kiosztottak majdnem 1000 db. névre szóló
gólyabálos meghívót.
-jelenleg: a gólyabálok programjain dolgozunk.

Mint környezettanos képviselő:
-jelen voltam minden szakterületi ülésen (1db.)
-segítettem a nyílt napon
- állomást vezettem a szakos gólyaavatón (a Borároson…)
- (egy kivétellel, szept. 3.) részt vettem minden KÖB ülésen, segítettem a
rendszeres szoctámok átvételében, elbírálásában.

Továbbá:
-ott voltam minden jelesebb rendezvényen
-az elmúlt hetekben formális és informális gyűlések hadán vettem részt.

Üdv:
Bodó Máté
mentorkoordnátor, képviselő