[Kepviselok] Alapitvanyi beszamolo

Hallgatoi Alapitvany - Elnok alapelnok at ttkhok.elte.hu
2008. Okt. 12., V, 04:38:39 CEST

Tisztelt Kepviselok!

Az elmult honapokban tortent esemenyek:

- Megvalasztasom ota eltelt idoben (mivel a hivatalos hatalybalepes szept.
01, igy innentol kezdem) a kovetkezo esemenyek tortentek a Hallgatoi
Alapitvany eleteben:

- Mivel kicsit kevesebb informacioval rendelkeztem a mukodest illetoen,
mint eloszor gondoltam, igy hosszasan igyekeztem tanulmanyozni a
mindennapi munkat, a bejaratott rutinokat, megismerni a dolgozokat,
kialakitani egy munkastilust.
Mivel ez egy nagy valtozas az Alapitvany eleteben, igy nekem is sok munkat
es kihivast jelent, plane uj tanulmanyaim mellett. Igyekszem megfelelni a
kihivasoknak es uj perspekivat nyujtani a szervezet szamara. Remelem,
december elejere beszamolhatok a most meg tervezes alatt allo, de addigra
megvalosulo jelentos valtozasokrol. Jo lesz, majd meglatjatok:)

-Elso dolgunk az elokeszito tanfolyamok weboldalanak es megjelenesenek
megvaltoztatasa, kialakitasa volt.
-Elbiraltuk a beerkezett tamogatasi palyazatokat.
-Elinditottuk a kurzusokat.
-Kuratoriumi ulest hivtam ossze (jegyzokonyve az alapitvany weboldalan).
-Horvath Monika projekt-munkatars tavozott tanulmanyi elfoglaltsagra
hivatkozva.
-Az utazas szervezesre felkertem egy projekt-vezetot.
-Moni helyere szinten felkertem egy szervezot.
-Severnyak Illes szerzodese oktober 31-el lejar, igy allasa betoltetlen
marad.
-Elkezdtuk egy, a teljes Alapitvanyt felolelo strategiai terv
kidolgozasat, STEP es SWOT elemzesek felhasznalasaval, rovid, kozep es
hosszu tavra vetitve. (Ez nagyon nagy munka...) November kozepere keszen
lesz a sorvezetokent es aktualis jellemzeskent is szolgalo leirat.
-Elkeszitettunk egy golya kerdoivet, melynek kiertekelese most is zajlik,
ugyanis a munka (nagy reszt az en hibambol adodoan) rettenetesen
koordinalatlan volt, es a ket felkert szemely 0 kommunikaciot folytatott
egymassal, igy a kerdoivek egy resze most sem tudom, egyaltalan hol van...
-Folyik a LOL programozasa, kialakitasa. Itt nem vart problemak adodtak,
igy kialakitasa az oktober eleji datumrol mar most lathatoan csuszik,
korulbelul 1-1.5 honapot.
-Folyik az elokeszito tanfolyamok atalakitasa. Ezzel kapcsolatban
targyalasokat folytatunk a Dekan Urral es Jancso Tamassal.
-Bevezettuk a boltban a havi konyv akciokat. Oktoberi akcionk hetfotol indul.
-Szerzodtunk a VOLAN tarsasaggal, igy honap kozepetol VOLAN jegyek is
vasarolhatoak lesznek. Bevezettuk a kismama berletek arusitasat is(BKV):)
-Kezdemenyeztuk egy ELTE sitabor letrehozasat, de az a kari HOK szervezok
ellenallasa miatt meghiusult.
-Kezdemenyeztuk es nekilattunk egy 3 kari vezetokepzo szakmai és technikai
egyeztetesenek a 3 kari HOK elnokkel.
-Felvetelre kerult egy PR és Marketinggel foglalkozo munkatars, hosszas
palyazati es felveteli procedura utan.
- 2 palyazatunk nyert az elmult honapban.

Amennyiben barkinek kerdese van, kerem keressen batran!

Üdvözlettel:

Ónodi Ferenc

--
Ónodi Ferenc László