[Kepviselok] beszámoló + kérdés

Lellei Nóra nori at ttkhok.elte.hu
2008. Okt. 12., V, 19:46:09 CEST

Tisztelt Képviselők!

Elnézést a késésért, csak most jutottam géphez hosszabb időre.
Az évkezdés óta voltam Intézeti Tanácson (az ehetit kihagytam), rendkívüli
KGY-n, külügyi csoportgyűlésen (az ehetit itt is kihagytam), szacson (az
utsón nem voltam). Mindeközben elhavazódtam a gólyabáli dekorban, és
megpróbálom magam utólérni a tanulmányaimban is, ugyanis az elmúlt heteket
terepgyakorlattal és utazgatással töltöttem. Ígérem, innetől a Tiétek
vagyok ismét!:)

üdv: Nóri

UI: a KGY-n a most felmerült személyi ügyeket is tárgyaljuk?