[Kepviselok] informatikus beszamolo

Dudas Gabor dudikoph at dudikoph.hu
2008. Okt. 13., H, 00:22:30 CEST

Tisztelt Kuldottgyules!

A nyari alakulo ules utan, julius 19-tol egeszen szeptember 24-ig Gazdag
Laszlo latta el helyettem a munkakort, en kulfoldon voltam. Az eredeti
terv szerint csak szeptember 14-ig kellett volna helyettesitenie, de
betegen jottem haza, es idokozben sikerult is eltunnom egy hetre. Ez
utobbi elegge rosszul jott ki.

Miota ismet munkaba alltam, helyreallitottam a deli haliban az osszes
szamitogepet, valamint az eszakiban is megjavitottam, beallitottam 1-2
hianyzo dolgot, igy most az osszes gep mukodik, a nyuzos gep is stabilan
megy. A kozpontositott nyomtatas beallitasa fugg a szerveren futo
rendszer verziofrissitesetol, igy az me'g varat magara.

Udv,
Dudi