[Kepviselok] beszámoló

asbothberta at ttkhok.elte.hu asbothberta at ttkhok.elte.hu
2008. Okt. 13., H, 17:39:28 CEST

Kedves képviselők!

Megkésve ugyan, de küldöm a beszámolómat. Elnézést ezért mindenkitől!
Az alakuló küldöttgyűlés óta biológia szakterületi képviselőként az alábbi
tevékenységekben vettem részt:
-	TCS tagként segítettem a nyár folyamán a kiadvány szerkesztésében
-	Részt vettem az idei SZACS üléseken
-	Mentorként jelen voltam a nyári mentortáborokban, gólyatáborban és a
beiratkozáson, és jelenleg 29 gólyát mentorálok
-	Részt vettem és dolgoztam is a 2. ELTE utcabálon
-	KÖB póttagként részt vettem a KÖB üléseken, segítettem a rendszeres
szociális támogatás átvételénél és elbírálásánál, valamint a hiánypótlási
időszakban
-	Részt vettem az idei Biológus gólyaavatón, Hűvösvölgyben

Köszi a figyelmet! Szép napot!

Üdv: Asbóth Berta