[Kepviselok] elutazás, távollét

ELTE TTK HÖK Tanulmányi elnökhelyettes taneh at ttkhok.elte.hu
2008. Okt. 18., Szo, 19:38:21 CEST

Kedves Kollégák!

Ahogy már említettem októberben Németországba utazom 3 hétre. A búcsú
pillanata most érkezett el, holnap hajnalban indulok el (kb. fél10-kor
lépjük át az országhatárt a vonattal).

Külföldön elsősorban e-mailen keresztül tudunk majd kommunikálni,
levelesládámat rendszeresen figyelni fogom.

Mivel különösebb nagyobb horderejű ügy nem várható az elkövetkezendő
időben a helyettesítésemről Jancsó Tamás elnök és a Tanulmányi Csoport
tagjai eseti jelleggel fognak gondoskodni.

Kérdéseitekkel, problémáitokkal (rajtam kívül) forduljatok hozzájuk:
Lakó Viktória, lakovica at ttkhok.elte.hu
Hamow Kamirán, kamiran at ttkhok.elte.hu

- a személyes eljárást igénylő jogsérelmi ügyekkel is elsősorban hozzájuk,
ill. a szacskókhoz forduljatok, és csak végső esetben uszítsátok rá egy
oktatóra vagy TO-sra a HÖK elnökét;)

Köszönöm mindenkinek az eddigi munkát, és reméljük hazatértem után sokkal
lelkesebb leszek és több energiával tudom ellátni feladataimat. Külön
köszönöm azoknak, akik nem kevés tennivalóik mellett időt szánnak majd a
helyettesítésemre, így Vicának, Kamiránnak és Tomónak; az irodában pedig
Szilvinek és Kamiránnak.

Mindenkinek jó pihenést a hosszú hétvégére és a szünetre.

Könnyes szemekkel búcsúzva:

Jánosi Attila

Jánosi Attila
ELTE TTK HÖK