[Kepviselok] Csana

Tétékás Nyúz főszerkesztő foszerkeszto at ttkhok.elte.hu
2008. Okt. 20., H, 18:47:08 CEST

Na, ez úgy volt, hogy volt egy hivatalos fotós leányzó, de őt Edinának
hívják. ugyan rajtunk keresztül került a gólyabálra fotózni, de a Gabót
kell zargatni a képei miatt, mert én semmit nem tudok róla.
A Csana nevű, egyébként tényleg nem leanyzo, hanem fiatalember (ugy is
mint Csanádi Norbert) képei miatt meg szólok neki, de teljes minőségben
olyan 3 GB anyagot csinált, úgyhogy inkább DVD lesz belőle, nem CD.
A Kispál-interjút pedig egy Áron nevű srác csinálta, míg egy Zsani nevű
leányzó tudósított a bálról. (így övék volt a 3 nyúzos belépő). egyébként
minden más rendben :))))
üdv
Marci

Boldizsár Márton