[Kepviselok] Telefonflotta

Hallgatoi Alapitvany - Elnok alapelnok at ttkhok.elte.hu
2008. Okt. 27., H, 10:47:50 CET

Sziasztok!

Azt szeretnem kerdezni, hogy a kauciot mikor kapjuk vegre vissza a regi
flottabol??
Ugyanis mar egy jo ideje nem oda fizetek, de meg mindig nincsen kaucio,
allitolag 2 renitens, nem fizeto miatt..

Mivel en rendesen fizettem, ezert szeretnem, ha visszakapnam a 30e
ft-omat.Gondolom ezzel vagyunk igy paran.

Igy kerem, hogy amennyiben nem adtuk meg le az utolso adag penzt a
kapcsolattartonak, azt ne is tegyuk meg addig, amig nem kapjuk vissza a
kauciot!

Kerem az elnok Urat, hogy amennyiben a szunetben ideje engedi, szerdaig
rendezze le az ugyet a nem fizetokkel es Szentgyorgyi Jozsival is, es
nyujtson reszletes tajekoztatast az ugyben itt, a listan!

Koszonom szepen!

OFL