[Kepviselok] Telefonflotta

ELTE TTK HÖK Elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2008. Okt. 28., K, 00:27:10 CET

Sziasztok!

A múlt héten újra beszéltem Szentgyörgyi Józsival. Sajnos ezen a héten
külföldön tartózkodik, ezért csak a jövő hét elején találkozunk, ekkor
reményeim szerint megállapodunk a tartozásokról.

Még 100.000 Ft tartozás van kint a régi flottából, a tartozókat
figyelmeztettem, a jövő hét folyamán mindenki befizeti elmaradását.
A két renitens tartozóról annyit, hogy az egyikkel megbeszéltem a
tartozását, a jövő héten befizeti. A másikról még beszélnünk kell Józsival.

Jelenleg Józsinak kilenc hozzánk tartozó TTK-s kaucióját kell
visszaadnia. A helyzetet elnézve én most úgy látom, hogy kb. két hét
múlva az emberek visszakapják a tartozásukat.

Ennyi.

Szép estét!

Jancsó Tamás
elnök