[Kepviselok] választmányi napirendre

Hamow Kamirán Áron kamiran at ttkhok.elte.hu
2008. Sze. 1., H, 20:31:48 CEST

Tisztelt választmány,

Szeretném, hogy a választmányi napirendre felvegyétek kulcsfelvételi
jogkérelmemet a déli hallgatói irodához, illetve szükségem lenne
belépőkártyára az északi, illetve déli tömbhöz.

Kéréseim indoklása:
Északi tömb belépőkártya
-mivel a hallgatói iroda egyik vezetője lettem ezért szükségem lenne a
belépkártyára
Déli tömb kártya és kulcsfelvétel:
-Mivel TOB delegált, TCS és Szervezői Csoport tagja is vagyok + a
környezettan BSc minden tanulmányi ügyét igyekszem vinni + szeretnék idén
Jánosi Attila tanulmányi ügyek rettenetes súlya alatt tisztességben
meggörnyedt vállairól terheket levenni, illetve idén a NYÚZ munkatársaként
is sokat szeretnék tenni az újságért, ezért igényelném munkáim
elvégzéséhez a kártyát és a kulcsot.

üdvözlettel:
--
Hamow Kamirán Áron