[Kepviselok] Fogadóórák!

Mészáros Csaba foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2008. Sze. 5., P, 20:29:57 CEST

Üdv!

Egy elöző féléves levelemben kifejtettem a véleményemet a jelenlegi
fogadóóra rendszerrel kapcsolatban. Nem reagált rá senki. Azóta vannak új
tisztségviselők, meglátjuk ők hogy végzik a dolgukat. Én nem kívánok
fogadoórát megadni, mert nem láttom értelmét.
------

Üdvözlettel:

        Mészáros Csaba
         ELTE TTK HÖK